Valmistamme ompelimomme tuotteet tilauksesta juuri sinulle. Turhien palautusten välttämiseksi tutustuthan huolellisesti tuotteen kokotaulukkoon ja toimitusaikatauluun ennen tilausta. Jos on tarvetta vain yhdelle juhlamekolle tai bolerolle, teethän valinnan jo verkkokaupassa ja tilaat kerralla vain yhden koon/mallin sovitukseen.
Palautusehdot
Sivustolla näkyvillä valmiilla listatuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Kustomoitavilla tuotteilla, joiden kuoseja tai värejä on mahdollista vaihtaa ja yhdistellä omien mieltymysten mukaan ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tuotteen palautusoikeus on ilmoitettu erikseen jokaisen tuotteen tuotesivulla. Ilmoitus palautuksesta tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Emme hyvitä palautusajan jälkeen saapuneita lähetyksiä. Tuotteen vaihto kerran samanlaiseen, mutta erikokoiseen tuotteeseen on maksutonta. Muut palautukset ovat omakustanteisia postin hinnaston mukaan.
Palautettujen tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossaan, eli käyttämättömiä, pesemättömiä ja tuotelappujen pitää olla kiinni. Tuotelappu on vaatteen sinetti ja takaa, että tuote on uusi.
Ilmoitathan etukäteen kaikista palautuslähetyksistä sivun lopusta löytyvällä palautusilmoituslomakkeella. Liitä palautusilmoitukseen nimesi, tilauksen viite ja vaihdettavat/palautettavat tuotteet. Ilmoituksen jälkeen saat sähköpostiisi palautusohjeet ja vahvistuksen palautuksesta.
Palautushinnasto
5,90-6,90 XXS-kirjelähetys tai S-kokoinen postipaketti etukäteen postin verkkokaupasta posti.fi/laheta ostettuna. Edullisin vaihtoehto kaikkiin lähetysseurattuihin palautuksiin.
9,90 postipaketti postin toimipisteestä tai postin asiakaspalautuspaketti.
Voit myös palauttaa lähetyksen muilla tavoin mikäli se on sinulle edullisempaa, esimerkiksi kirjeenä. Huomioithan, että tavallisella kirjeellä ei ole lähetysseurantaa. Mikäli lähetysseuraamaton kirjelähetys katoaa postissa, emme valitettavasti voi hyvittää tuotteita.
Tilauksesta hyvitetään palautetut tuotteet ja perustoimituskulut mikäli koko tilaus palautetaan. Koko tilausta palautettaessa myös mahdolliset kaupanpäälliset pitää palauttaa. Halutessasi voit myös lunastaa kaupanpäälliset niiden oikealla hinnalla. Mahdollisia pikatoimituslisiä ja Collector-laskutuslisiä ei palauteta.
Maksuton tuotteen koon vaihto
Tuote voidaan vaihtaa maksutta kerran toiseen samanlaiseen erikokoiseen tuotteeseen.
Noutamattomat paketit
Kuluttajansuojalain mukaan asiakkaan on ilmoitettava palautuksista aina etukäteen ja paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista. Noutamattomista paketeista perimme palautuskulut postin hinnaston mukaan (posti noutamaton), sekä toimituksesta aiheutuneet paketin postikulut 5,90.
Palautuksen käsittelyaika
Palautamme maksusuorituksesi heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin viimeistään kahden viikon sisällä peruutusilmoituksen tekemisestä. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat siitä vielä sähköpostiisi erillisen ilmoituksen. Vaihtotuotteet postitetaan heti palautuksen saavuttua. Mikäli tuotteen vaihdolla on kiire, saat sen nopeimmin tekemällä uuden tilauksen ja palautustuote hyvitetään sen saapuessa.
Palautusilmoitus
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kun palautusilmoituksesi on käsitelty, saat palautusohjeet sähköpostiisi.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.5.2020 alkaen.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme.Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Ostoskori näyttää toimituksen hinnan halvimman toimitustavan mukaan. Muiden toimitustapojen hinnat löydät tietoa toimituksesta -sivulta.
Valmistamme Ira Viktoria -tuotteet tilauksesta ja toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta ja ompelimon ruuhkasta. Ajankohtaiset toimitusajat löydät tietoa toimituksesta -sivulta.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto-ja palautusoikeus, poislukien asiakkaan mieltymysten mukaan räätälöidyt tuotteet. Tuotteen palautusoikeus käy ilmi jokaisen tuotteen tuotesivulta. Palautusoikeuden laskeminen alkaa siitä hetkestä, kun asiakas vastaanottaa tuotteen fyysisesti. Kaikista palautuksista on ilmoitettava etukäteen ja paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista. Noutamattomista paketeista perimme edestakaisten postikulujen hinnan. Paketin uudelleen postittamisesta veloitamme toimituskulut 5,90. Emme hyvitä 14 vuorokauden jälkeen lähetettyjä palautuksia.Palautuksista veloitetaan palautuskulut lähetyksen koon mukaan. Tuotteen koon vaihto on maksutonta. Jos toimitustavaksi on valittu pikatoimitus, ylimääräistä pikatoimituslisää ei hyvitetä. Palautusohjeet löydät täältä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme edestakaiset toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä asiakaspalveluumme viimeistään 14 päivän kuluessa.